martes, 10 de agosto de 2010

PUNTO DE LIBRO



En la línia d'anar acabant projectes, vull ensenyar un punt de llibre. Mirant per la xarxa , un dia vaig veure un vídeo de com fer un punt de llibre ( no puc donar-vos la hubicación perquè no he aconseguit tornar a trobar-lo) . El cas és que em va agradar i aquest Sant Jordi vaig fer uns quants per regalar. Vaig regalar fins al que vaig fer per mi , així que ahir a la nit em vaig posar un capítol d'Anatomia de Grey i , mentre ho sentia , els meus ulls i les meves mans es van dedicar a fer una peça per poder tenir-la jo. En l'original hi havia un mussol maquíssim , però no tinc així que li he posat un pollet , que també té bec i ales.

Està fet amb un pal de metge, amb tinta distress i embossing . Si alguna vegada torno a veure el vídeo del programa d'aprenentatge el penjaré perquè ho veieu ( si sóc capaç , és clar ) .

4 comentarios:

  1. molt original aquest punt de llibre! veig que ja no vas tan "poquet a poquet" penjant coses... aviat hauràs de cambiar el nom al blog! "rapidet rapidet" jijijijijiji

    ResponderEliminar
  2. je, je!!! La veritat és que estic gaudint molt. No pensis que sempre serà així, durant el curs no hi ha massa temps.

    ResponderEliminar
  3. T'ha quedat molt xulo!!
    Jo crec que el vídeo que dius és aquest:
    http://www.youtube.com/watch?v=cA_RzE8tGlc

    Ptns!

    ResponderEliminar
  4. Sí, Elena, es este. Muchas gracias.

    ResponderEliminar