jueves, 5 de agosto de 2010

"LO" HEROIS

I el resultat del procés de creació de la plantilla d'agost de Paraiso de Paper és :




Quant vaig veure la proposició del tema de seguida vaig saber que les fotos perfectes per al EL eren aquestes. El meu pare té un gran seguidor en el seu nét . El que fa un ho fa l'altre. Tant coses bones com les dolentes. La primera paraula que va aprendre a dir Marc ( a part de mama i papa ) va ser una paraulota que va sentir dir al seu avi . I què hi farem ! Doncs un somriure d'amagat i intentar reconduir el tema.





5 comentarios:

  1. Que bonitas fotos!!! Todo complicidad.
    Besos

    ResponderEliminar
  2. Què xulo! m'agrada com has posat totes aquestes fotos que expliquen l'escena en un sol LO!
    Ptns

    ResponderEliminar
  3. q maca t'ha quedat, Almu!!!!!!!!!!! has aprofitat moltíssim la pàgina!

    ResponderEliminar
  4. ei,noies, la veritat és que no podia escollir només una. M'agradaven totes! Moltes gràcies.

    ResponderEliminar
  5. Quina pàgina més original!! M'agrada veure com has aconseguit incloure un munt de fotos sense que quedi carregada. És del meu estil! ;-) FELICITATS!!!

    ResponderEliminar